En bra dag. Och en kreativ rubrik som ALLTID.

Idag har varit en superbra dag! Igår sög, för jag fick reda på att Adde ska till London dagen då eriksbergsskolans bal är.
Är fortfarande skitledsen för att jag inte kan gå på skolbalen med mitt livs kärlek precis sådär som jag alltid drömt om (Jag är töntig, jag vet, men om man läser för mycket En Prinsessas Dagbok och kollar på för mycket Jane Austen filmer så blir man som jag.) men bortsett från det har det varit en bra dag, och det var typ länge sen en skoldag var bra. Jag åt glass och fick MVG på min svenskauppsats på nationella C: Fick MVG- allt som allt, skulle nog fått MVG om vi inte jobbat i grupp på muntliga. Men det skiter jag i.
Just nu är jag bara så himla glad för att jag har en underbar pojkvän :)
Och när jag kom hem låg det en hel påse full med saker från min underbara mamma också. Hon hade köpt en bok om hur man botar svartsjuka, och den kan verkligen behövas för jag har jobbat med min svartsjuka i tre månader nu och den har bara blivit värre. Hon hade köpt en jättefin dagbok också, och tagit hem massa glasögon som jag ska välja mellan. Jag orkar inte ha glasögon mer, men jag vågar ju inte ens sminka mig så hur ska jag kunna trycka in små linser i ögonen!? Jag är en ganska misslyckad tjej.
Nyss märkte jag att det stod två nya jättefina rosa ljus i mitt rum :) Snacka om att ha världens bästa föräldrar!

Nu ska jag ner på stan med bästa Astrid (aka blondgrud.), och jag ska FIKA för jag har varit så sjuukt duktig den här veckan. Gått hem varje dag från skolan och sprungit näästan varje dag (okej, en dag.) och inte ätit några sötsaker ALLS! Förutom två kolor och så lite saker idag. Men det gills inte. Jag är värd fika i alla fall.
Vilket långt inlägg det här blev heh. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0