Mysfredag

Så himla mysig långfredag jag hade igår :) Jag och Adde hade en romantisk kväll med film och tända ljus, och han hade med sig rosor till mig. Det går inte att beskriva hur glad jag är som har fått en så underbar pojkvän! De här två dagarna har varit så himla bra och mysiga. Och nu är våren här (igen. om snön kommer igen är det något allvarligt fel på Sverige.) och det gör allt så mycket bättre :D Såna här dagar älskar jag livet! (Om bara Elsa kunde vara här! Jag saknar dig jättemycket :c)

Har man en snygg syster så har man!


Blommorna jag fick av Älsken. De har redan börjat vissna ;_; Jag visste inte att det skulle vara så sorgligt när blommor dog.


Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Adde <3

Superhärlig kväll... och morgon :) <3 Tack <3

2010-04-03 @ 20:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0