Blogginlägget där varken Daniel eller Emma nämns.

Det här är ett sånthär tillfälle då jag önskar att jag kunde så mycket om HTML så att jag visste hur man gjorde FETA bokstäver. För jag hatar caps lock. Caps lock är töntigt och fult och mina klasskamrater är extremt töntiga som bråkar om min kärlek med CAPS just nu.

Jag är SÅ LYCKLIG!
VI SLUTAR JU PÅ TISDAG OCH INTE PÅ ONSDAG! TISDAG KOMMER BLI DEN BÄSTA DAGEN NÅNSIN! OCH JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA POJKVÄN!

Tänker gå emot min rubrik nu eftersom Emma och Daniel har förtjänat en plats i bloggen efter deras kärleksförklaringar till mig.

Emma är min danspartner. Vi har det lyx för vi kommer slippa gå i skolan efter imorn, eftersom det är waste på begåvningar som vi om vi stannar i skolan istället för att leva lyxliv till max. Jag och Emma är ganska billiga, ni kan köpa vår kärlek för 50 spänn om ni betalar i glass. Fast efter imorn kanske det krävs lite mer, vi kommer antagligen vänja oss vid fest varje kväll i vår stora villa...

Daniel och jag har ett våldtäktskompani tillsammans. Vi gillar att antasta Niklas på rasterna och det är därför Niklas trivs så väldigt bra i skolan. Daniel och jag älskar snö, och vi gillar att bära ut Ebba i snön. Jag tror att jag och Daniel är anledningen till varför alla älskar Katedralskolan.

Jag tycker väldigt mycket om de här människorna och imorgon ska jag äntligen få träffa de ♥ Puss!

Kommentarer
Postat av: Emma

Glöm inte att det måste vara Ben & Jerrys!

2010-12-19 @ 20:02:59
Postat av: Anonym

asså f.a.q u guys <3

2010-12-19 @ 22:33:52
URL: http://ebbayvdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0