Chillll

Hhahaahah älskar mitt jobb, jobbar på tant grön i Hågaby. Mammas affär, ligger precis där jag bor så behöver inte alls gå långt. + Är det inga kunder där och det inte finns något att göra är det bara att dricka té och sitta på facebook.

Mysigt va?

Har verkligen fått stå emot sötsakerna idag (förutom två skumtomtar jag fick av Elin, tack söt ♥, men skumtomtar är inte onyttigt, de är bara skummiga och fluffiga som Andreas sa.) Min hy är heeeeeeelt fucked up, någon som har tips? Börjar bli trött på apelsiner nu.
Har absolut INGENTING att göra just nu, har tappat bort boken vi ska recensera och lämnade kvar samhällsboken i skolan (varförgjordejagdet?) och det går ju inte att få tag på min älskling på denna stora dag.


Kommentarer
Postat av: ebz

köp en bra ansiktsrengöring, en toner och en ansiktskräm (nattkräm funkar perfekt). de kanske kostar endel men jag lovar att det är värt!

gör rent och återfukta ansiktet varje kväll (absolut inga undantag! då kommer den dåliga hyn tbx på ett ögonblick) . köp en ansiktsmask (finns bra och billiga på t.ex. åhlens) en gång i veckan.



ett annat tips man kan lägga till är aldrig röra vid ansiktet, (eller låta nån annan göra det) och särskilt inte om man har ätit , speciellt om man har ätit choklad.



det här är varför min hud är grym!



:) puss

2010-12-07 @ 20:53:28
Postat av: bitte

Hej tävlar ut doftljus på min blogg ifall du vill va med=)

2010-12-07 @ 22:08:51
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1788

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0