Dag ett- Om mig

Fattar inte riktigt om man ska skriva sin historia eller hur man är som person :c Men ah, jag föddes 28 Juni 1994, jag och min familj bodde först lite utanför ulva kvarn, men när min lillasyster Iris föddes 1997 var vi tvugna att flytta närmare stan eftersom hon hade (eh, har) handikappet Downs syndrom, och vi har aldrig haft någon bil så det var ganska krångligt att ta sig till sjukhuset. Vi flyttade till Hågaby (det ligger ungefär vid eriksberg) där vi fortfarande bor. Jag träffade direkt en tjej, Eira, som bodde granne med mig, vi blev bästisar direkt och det är vi fortfarande ♥ När Iris var omkr ett år (tror jag) fick hon cancer, mina föräldrar var med henne på sjukhuset nästan varje dag i ett halvår så jag fick bo hos Eira under en lång tid. Iris klarade sig som tur var ♥ När jag var 7 år flyttade Eira till Gotland, och det var en mörk period som jag knappt minns något av, men enligt min familj (och alla brev jag skickade till Eira lol) var jag jätteledsen. Är jätteglad över att jag och Eira lyckats hålla kontakten så bra!



Tycker det är den mest "intressanta" delen av mitt liv, det var den delen som mest utvecklade mig som person. Dock kanske inte på de bästa sätten, haha!
Hm, resten av mitt liv har varit ganska vanligt I guess, gick på Gläntanskolan i lågstadiet och skaffade mig gott om vänner som fortfarande står mig nära. Hågadalsskolan blev det i mellanstadiet, och det kinda sög, vart mobbad hela sexan och mådde piss, men klarade av det tack vare min familj och mina vänner utanför skolan ♥
På högstadiet började jag på Eriksberg och hamnade i en OTROLIGT bra klass som stärkte mig MYCKET under sjuan och åttan. Fick många kompisar, förlorade väldigt många också av olika anledningar. Saknar alla de väldigt mycket, men jag tror det kanske var bäst att det blev som det blev. Nian sög, har nog aldrig mått så dåligt som då, med svartsjuka och panikångest varje dag. Nu mår jag bättre, har kämpat bort större delen av svartsjukan och kämpar fortfarande med mig själv och självkänslan.


Vet inte riktigt hur jag ska beskriva mig själv som person, innan nian förstörde allt var jag en glad och stark tjej som klarade det mesta, nu är det inte riktigt så men jag ser mig fortfarande som någon som aldrig skulle ge upp. Har en underbar familj som stärker mig till 1000! Jag spelar piano och trummor, har ett "band" och jag HOPPAS det blir något seriöst av det nästa år HAHAHAHHA. Bryr mig väldigt mycket om folk, kanske lite för mycket för mitt eget bästa. Och precis som alla andra tycker jag om vissa delar av mig själv och vissa inte alls :p

Okej, det här kändes inte bra alls! haha. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0