Dag fem- vad är kärlek?

Update; Är värre än igår, kan inte ens prata nu. Varför ska jag bli sjuk just den här veckan, sista proven och grejer?

Kärlek.
Orkar inte ens skriva om kärleken, skulle kunna skriva en hel bok om vad kärlek är. Det är så olika från person till person, alla upplever kärlek olika. Kan nog säga att kärlek är allt. Hela livet är uppbyggt på någon slags kärlek, till och med hat är en slags kärlek. Kärlek är fint, men kan göra så himla, himla ont.

just nu fungerar inte kärleken för mig, inte någonstans.
Just nu är kärleken till min katt starkare än någonsin, dö inte snutten, du har räddat mig länge nu
just nu bor mina bästa vänner för långt bort och det gör ont att inte ha de här
just nu är jag för sjuk för att kunna visa kärlek till min familj
för vresig för att visa mina vänner att jag älskar de
just nu har jag en paus från min största kärlek. Bara i en vecka och det går bra nu

jag lär mig tänka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0