Dag två - min första kärlek

Vet inte riktigt hur man ska definiera kärlek. Har vart förälskad i någon varje dag sedan jag var.. 8 skulle jag tro? HAHAHAHAHA serri typ haft en paus i ett år då jag inte chrushat på nån. HAHAHAHAHA gud vad töntigt det låter, men det är faktiskt sant. Fast när jag var 8.. lite glömt hur jag kände då, antagligen var det inte så seriöst. Blev nog kär på riktigt när jag var 10 även fast jag var asliten, var kär i killen i två och ett halvt år och sedan blev vi tillsammans, fast då tröttnade jag för jag hittade en annan :))))))))))))) HAHAHAHAHA. Men som sagt, vet inte hur jag ska definiera kärlek. Men det var nog första gången, när jag var tio. Sen har det vart mindre seriösa crusher och att jag trott jag varit kär. Hm. Förstod nog vad kärlek var på riktigt för två år sen, dock funkade det inte. Nu när jag är tillsammans med Adde är jag så kär som jag aldrig varit ♥


Ja.. är det något jag har erfarenhet av är det nog all sorts kärlek lol. HHAHAH fånigt men såäre. Jag var inte lika tuff som jag är nu när jag var liten.




Kommentarer
Postat av: elsa

HAHAHAHAHAHA älskar bilden.



kärlek är verkligen helluvaproblem, och just nu hatar jag det, men det är nog olika från väder till väder och allt det där. jag älskar dig!

2010-12-11 @ 23:08:02
URL: http://honelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0