Glad chey

HAHAHAH hatar Chey-trenden. Men går man med strömmen så gör man. Man vill ju inte bli en outsider. ......
Måste bara. Skriva av mig.
Alltså jag är så himla glad.
För allt.
Kanske mest för att jag känner såhär igen. Precis som i åttan när jag inte kunde sova för att jag var så lycklig. Precis som den 19 juli 2009 när jag inte kunde sova för att jag var så kär, när jag var jättetöntig och skuttade hem från busshållplatsen efter att ha pussat min pojkvän hejdå för första gången.
Tittar på mitt schema och kommer på mig själv med att tänka positivt på vår jätejobbiga fredag med tre timmars naturkunskap eller naturkunskap + gymnastik. Helst vill man ju inte sluta fyra på en fredag, men fatta naaaaajs att komma hem efter en så lång dag och bara känna att det är helg! OCH JAG HAR MUSIK TVÅ DAGAR I VECKAN.

Och, VI SLUTAR PÅ TISDAG. Var helt övertygad om att vi skulle sluta på onsdag men VI SLUTAR JU PÅ TISDAG. Ska julhandla med älskling efter avslutningen och sen ha myskväll med honom. Längtar sååå ♥
Är t om glad över att det är måndag imorn. Fast jag kan inte riktigt se något positivt med att stiga upp halv 7 efter att ha fått sova till 11 varje dag i en vecka.. Och börja morgonen med skolgymmet... MEN jag får i alla fall träffa mina vänner som jag saknat lite under min ensamma vecka. + efter skolan ska jag köpa julklappar till Andreas :)

SNART ÄR DET JUL!

Kommentarer
Postat av: Emma

hur kan du tänka positivt på 3 timmar naturkunskap på en fredag??? ._.

2010-12-19 @ 23:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0