God damn VAD RÄDD JAG BLEV

Så låter Adde när han spelar GTA. Och så bränner han upp gamla gubbar. Och såhär gör jag när jag pluggar so.
NU HAR JAG NY MOBIL <3 Lägger inte upp numret här så ni får checka fejjan istället. Åh älskar att miin mobil är världens snyggaste men hatar att touchen är så trög. Fast så hatar jag ju touch över huvudtaget.

Nu är jag hos älsklingen och eh ja pluggar som sagt. Imorn kommer bli en skitdag och jag hoppas att jag vaknar när skoldagen är slut så jag missar skiten. Har svenska första timmen och ska redovisa min analys av Eriks novell, ja och man måste säga snälla saker om den JA LÄTT FÖR MIG!??!!11!?
Sen har vi engelska HAhAHAHAHAHAHAHAHAHA ADDE BLEV ÖVERKÖRD AV EN TAXIBIL <33333333333333
Ja på engelskan ska vi ha nåt föredrag om Spice Girls, men jag har spelat Red Ball istället för skriva på föredraget så jag vet varken vad jag ska säga eller något om Spice Girls. PLUS att jag vill sååå gärna hänga med Adde och Tobbe till elgiganten för de ska... fixa en grej. HAHAHHAHAHA NU KÖRDE EN AMBULANS ÖVER EN POLIS. Och stackars Adde blir rädd. 
Men jag kan inte hänga med de för jag ska ha piano.. Och sen ska jag jobba.... Kul dag..... Kult liv................. Är verkligen dödstrött på skolan nu. Gillar att vara där och träffa vännerna, och så mycket lektioner har vi ju inte, men skulle föredra att ligga i sängen hela dagarna..

Plugga.

Kommentarer
Postat av: Shimo Angel 16 och gravid

Whattawhuut? Ofta du spelar piano nuuu?(:O

2010-12-10 @ 22:00:46
URL: http://shimoangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0