How we survive, that's what makes us how we are

Sitter i omklädningsrummet och väntar på Emma, hon ska köpa Rise Against biljett. Hör att de dansar där uppe och Emma verkar inte tillräckligt rebellisk för att smita ner (y)
Skiter i idrotten idag, tycker om att dansa men hade en jobbig natt så orkade inte riktigt stiga upp. Sen jag märkte att det är en vecka in i december börjar julstressen att komma. Allt brukar gå åt helvete då, blir assur på allt.

Åhå nu kommer det en klass och ska byta om här, pinsamt eller? WEBCAM!

Emma... :(
Jag gymmade igår. Var så himla bra. Ville bara säga det, är ganska stolt över mig själv. Fast inte lika stolt som över att jag klarat RED BALL!!!!!11!! Spelar ett annat spel nu, Tigsy and the stars. Man blir asglad av det spelet för den lilla figuren säger att den tycker om mig ♥

Nu har biljetterna till Rise Against släppts. Pappa vågade inte ge sitt kreditkort till mig och jag har inga pengar på mitt kort så han har lovat att köpa de PRICK NU, PRICK NIO, så hoppas han gör det. Tar de slut tar jag slut. Bet på att Emma failar och inte hinner köpa............. Borde plugga lite på samhällskunskapen nu.





Underbart vacker jag är <3

Kommentarer
Postat av: Astrid

BLOGGGGAA MEEEEEER! :D JAGLÄSER ALLT! <3

2010-12-06 @ 20:03:39
URL: http://kattenastrids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0