Och så var det julen

Skulle tro att min jul är ganska annorlunda om man jämför med andras, och skulle noooeeg trooeee att det är för att Iris har Downs. Hon väcker mig alltid vid 6 på morgonen och så ska vi hålla på och jämföra vad vi fick i våra julstrumpor osv osv <3 efter det väcker vi föräldrarna (som alltid redan är vakna eftersom Iris har sprungit uppe hela natten och letat efter tomten.. eller nåt) och öppnar paket. Ja vi har ju alltid gjort så, och även fast jag kanske skulle vilja sova ut på julafton vill jag inte förstöra för Iris. Jaa jag är en så snäll storasyster, right?

Vi åker alltid till sthlm för att fira jul hos mormor och morfar, och den här gången fick vi skjuts av vår granne (Älskar att bo i Hågaby aka Flumbyn ibland. Eller ja, alltid. Det låg ett paket från tomten i vår brevlåda med Charlie Chaplin boxar i HHAAHAH vem f*n la den där?)
Kalle var höjdpunkten som vanligt, VAAD ÄÄR EEEEN BAAAL PÅ SLOOOTTEEETTT????
Sen kom tomten och Iris blev rädd, sen uppspelt, sen tvingade hon mormor att pussa på tomten.

Det här året hade jag inte önskat mig något speciellt så jag fick en hel del smågrejer, kanske typ fotar sen.
Var en asmysig jul iaf, nöjd med allt jag fick :)
Hahhahahaha, hågaby är gulligt. Jag skrev kanske att frysarna på tant grön gott sönder så all ben & jerrys hade smält? Ah vi ställde ut skiten bakom tant grön och nu när vi kom hem var allt borta, det visade sig att alla bybor hade vart och tagit av glassen! HAHAHAHAHAH <3 <3 <3



Vår gran är asful, fint va?

Kommentarer
Postat av: en ganska påträngande ung dam

åh sylvia. dina glädjande ironiska inslag får mitt sarkastiska självplågoleende att breddas till tusen. ironi när ironi. jag tror jag stryper mig själv snart. saknar dig. puss

2010-12-30 @ 01:47:08
URL: http://honelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0