Omg julafton imorn.

Precis vaknat, idag ska det bli dagen ni får i bilder :) Fast sen. Hahah palla att kameran på mobilen typ pajjat, bilderna blir assuddiga. Hela mobilen är trasig på något sätt redan.. Värt, eller inte.

Om tre timmar kommer bästa vänner och ska julmysa med mig och sis :) Ska hinna till stan och köpa present till pappa och Sheila först. Fast jag har typ inga pengar så jag vet inte hur jag ska göra. Uhuhu förra året köpte jag presenter till min familj för över 2000 spänn DDDD': Fatta vad jag hade kunnat göra för de pengarna.
Nu är mormor min sista utväg om jag ska ha råd med alla festivaler, hon brukar ge mig massa cash på julen. Annars får jag jobba ÅHHH vad jobbigt HAHA bortskämd_CHHHEYYYYYYYY_94 eller? ahahha chey :(((( Nä men jobba ska jag göra ändå.
Nästa år tänker jag önska mig att jag får vara utbytesstudent i typ Oxford.. Min största dröm just nu, att få gå i skolan någonstans i England sista terminen i tvåan.. Galet dyrt äre tyvärr. Fast är med i en tävling där jag kan vinna språkresa till USA, vilket vore nästan lika bra (yyyy) It's good to dream. Eller? Alltså jag tror inte riktigt på det. Fast det gör jag ändå, bara för att jag mår bättre för stunden. Sen .. är ett senare problem.

Puss

Kommentarer
Postat av: Joe Jonas

Come to USA and hang with me! :D I could introduce you to miley and demi and my bros and all the other in the happy disney family. Pehaps I could talk to my producer and he would make a show about you and your life! It could be about a normal girl from Norway who meets this super-cute-sexy-boy from a band and she's like; OMG i love ya, and he's like; sweeeeet ;)

2010-12-23 @ 12:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0