Seriöst?

Funderar på att skriva om allt på denna lista, tänkte först "Lame, vem bryr sig?" men kom på mig själv med att tycka att det var intressant att läsa om mina vänners liv, de som jag inte känner så bra. Så jag tror jag ska göra't jag med. Har problem med att vara seriös i min blogg eftersom jag är sjukt rädd för att folk ska tro att jag ber om uppmärksamhet om jag skriver om problem och likn, eller tycka att jag är tråkig, men wth. Hellre få äkta vänner än många falska. Har också en tendens att skriva långa texter.. Samma sak gäller när jag pratar, folk frågar mig en enkel fråga om mig själv och det tar mig 20 minuter att svara, bara för att jag tycker att det finns så mycket att säga. Det betyder inte att jag är självisk och gillar att prata om mig själv, oftast är det så att folk frågar mig om personliga saker jag nästan glömt, och då blir snacket som en påminnelse till mig själv. Tråkar säkert ut folk, själv tycker jag om när folk pratar länge om sig själv. Hehe.

Dag 01
– Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag i bilder
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Mina drömmar
Dag 14 – Min första kyss
Dag 15 – Min favoritplats
Dag 16 – Mina rädslor
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Mina ambitioner

Kommentarer
Postat av: Peddo-lasse

Tycker du ska skriva mer om sex...

2010-12-08 @ 17:11:50
Postat av: ebba

instämmer

2010-12-09 @ 14:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0