Thank god it's Friday

Bästa fredan på länge.
Vaknade upp hos min älskling, tror nog det är det bästa som finns, att vakna upp och känna hans armar om mig. Finns inget jag älskar mer. Han var fortfarande sjuk så jag åkte till skolan ensam. Hade bara en lektion, och det var svenska. Jag och Erik satt och analyserade varandras noveller, det gick rätt bra (förutom att han tjatade om sitt jäkla kaffe hela tiden, TAGGA NEEEEER) för hur dryg han än är kommer han ALDRIG kunna sänka mig när det gäller min svenska. Det är en av de få grejerna jag vet att jag är bra på, säger han annat är det han som inte kan svenska. HAHA!

Efter svenskan stack jag och några från klassen ner på stan och köpte ben & jerrys, sen satt vi på donken och käka upp allt :) Tröstäta ftw. Tycker det är så bra att det är så enkelt att göra mig och Emma lyckliga. 50 spänn and I'm all yours!
Sen drog typ alla men jag och Emmsan åkte hem till Erik och chillade där i några timmar. Gillar att Erik inte har något liv..
SEN ÅKTE JAG OCH EMMA BUSS MED AMOS SOM CHAUFFÖR <3 <3 <3 Det liksom fulländade dagen.

Så nu känns det inte så hemskt att vara hemma en fredagskväll när man haft en så bra dag. Ska se nån bra film med mamma och äta något gott ikväll tror jag :) Längtar så tills imorn då Erika kommer <33333

Kommentarer
Postat av: Emma

amos <3

2010-12-03 @ 21:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0