Vill du inte, rudolf säg, med din jude, visa mig?

Berätta 4 sanningar om dig själv:
1. Min nästa pirrar och gör ont varje gång jag skrattar, gråter, går ut, nyser, blir rädd och gäspar.
2. Jag tycker det är jätteobehagligt med ögon, därför har jag inte skaffat linser än. Ska prova på fredag, kommer peta ut mina ögon I swear.
3. JAG ÄLSKAR MINA BLOGGLÄSARE <3 <3 <3333<3
4. Jag suger på att ta tag i saker och nu hatar massa random personer mig för att jag inte fixat saker jag borde fixat för x antal dar/veckor/månader sen (y)


Berätta 4 saker du gjort idag:
1. Alltså jag vaknade för fem minuter sen.
2. startat datorn...?
3. chattat med Erika <3
4. Jag är assur för att jag måste stiga upp.
Berätta 4 saker du har på dig just nu:
1. Jag har
2. inte på mig
3. fyra saker
4. just nu.

Skriv ner 4 saker du hatar:

1. Att min näsa är så förbannat jobbig.
2. Att den här listan inte är seriös, så alla bloggläsare som hoppades på att få veta något mer om mitt intressanta liv är nog ganska besvikna nu :(
3. att folk som borde varit vakna igår natt inte var det.
4. demonerna under min säng

Skriv ner 4 personer du älskar och bryr dig om:
1. jag älskar ingen, jag hatar alla.
2. jag älskar mina katter
3. hannah montana ♥
4. jag kan inte ens säga att jag älskar mig själv eftersom det är morgon och jag ångrar mig antagligen när jag kollar mig i spegeln, men jag älskar att jag är på sånt bra humör varje morogn!111!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0