x-maas

Helvete vad det är tråkigt att läsa om allas julafton :( - jag vet redan vad alla gör på julafton och behöver inte läsa det i repris x 10000000.

fast nejdå.
Bra att det är så kul att skriva om sin egen.
Jag är asnöjd med både dagen innan, dagen, och dagen efter julafton c:

Dagen innan hade jag, Simme, Sheila och Iris lite get-in-the-mood party hos mig. Och så var Saga här en stund, och så kom Astrid på slutet :)
Vi slog in julklappar, vi bytte julklappar, vi åt skumtomtar, vi drack asmycket julmust, jag vann visst på kort, vi såg Bridget Jones dagbok och grät lite över Hugh Grant och Colin Firth, vi såg Love actually och grät lite mer, vi klädde granen, vi lyssnade på helt normal julmusik, vi (Astrid) förstörde vår skärbräda, vi (Simme) lagade skärbrädan,  vi (Astrid) skrev kärleksbrev till Adde, vi (Astrid) åt upp allt vårt bröd, och sen gick alla hem och hade inte den minsta lilla julkänslan. Tycker inte så mycket om att vara stor!

HÄR ÄR TEXTEN I BILDER FÖR ER SOM INTE ORKAR LÄSA, PÅ JULEN SKA MAN JU VARA SNÄLL MOT DE SOM HAR DET SVÅRT OCH TÄNKA PÅ ALLA. PUSS.






Kommentarer
Postat av: elsa

fyfan vad underbart det låter

2010-12-30 @ 16:05:14
URL: http://honelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0