16 år

Nu är jag 16 år.
Min födelsedag var mycket bättre än vad jag trodde den skulle vara (har alltid ångest innan jag ska fylla år för att jag inte känner mig som ett år äldre). Älsklingen min ringde 00.00 för att säga grattis och när jag vaknade hade jag fått ett tiosidors långt gulligt sms från honom, och ett fint grattis-sms från Astrid :) Älskar er! <3

Fick jättefina presenter av min familj, och när sommaren är slut kommer jag ha råd för en macbook med hjälp av lite bidrag från mina kära morföräldrar ;) Nice. TVn och stereon jag fick av Random Kille i Håga kom ju lite passande också.

Träffade min gamla mellanstadielärare på stan, och fick sushi till lunch. Omnom, det (och sallad förstås) är världens bästa sommarrätt! Tror alltid att jag tröttnat efter 8 bitar, men en dag senare är jag sugen igen. Det bästa är att det är nyttigt också c:

Kl fyra kom Adde hem till mig med en ros och ett jättesött födelsedagskort :) Vet ni hur SVAG jag är för rosor?! Blev helt stum av glädje. <3 Och imorgon har Adde planerat något för mig, undrar vad det är o: *hmm*

Dagen avslutades med en kubbmatch (jag och Adde mot min familj, gissa vilka som vann?) och Avatar :) Sen sov Adde över. Skitbra födelsedag, och tack för alla gratulationer! Det värmer <3

Detta inlägg tillägnas Astrid. HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: gissa 3ggr

TACK FÖR BLOGGINLÄGGET OCH GRATTIS IGEN slut på caps

2010-07-02 @ 00:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0