Rubriker är onödiga och extremt jobbiga att hitta på.

Hej bloggen som ingen läser för att ingen vet att den finns.

Jag fattar fortfarande inte riktigt grejen med att blogga. Alltså okej om man har ett fett intressant liv eller är en bimbo or whatsoever men duh, det enda jag kan skriva är egentligen att jag läser den sista en prinsessas dagbok och det SUGER för jag kommer antaligen av deppression efter den eftersom den serien nästan är mitt liv. Okej inte. Men jag kommer vara ledsen.
Och så har jag haft mysigt med älskbästen idag, och bråkat med Alexander om vi ska ha en dubbelsäng eller våningssäng i vårt hus vi bygger på tekniken (alltså. han fattar ju ingenting.) Och visst ja, jag har filmat till en Tristan och Isolde film som jag, Simone, Ylva och Adde gör på svenskan. Alla kommer älska mig när vi visar upp den för jag är en så otroligt bra skådespelare och ingen kan säga emot.

HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.

LÄÄÄÄÄÄÄÄS

Kommentarer
Postat av: TonyHawkssister

Jag är oxå bra!! Erkänn! xD Jag har oxå en blogg men har aldrig tid att skriva,och vet inte riktigt varför jag har det egentligen :P hehe hejdååå

2010-03-27 @ 17:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0