BRA ATT MAN HAR EN SLADD.

Ah för sladden till kameran hittar man ju också. Och jag vägrar skriva om balen utan bilder. Så kommer skriva om den om typ 10000000 år när jag har pengar till en ny kamera.
Idag var jag på fyrishov med Harald och Adde. Vi skulle simma för att få G i idrott. Jag LIVRÄDDADE Harald för jag är BÄST så nu får jag godkänt (((((((: skitbra. Jag ville bara säga det för jag är så stolt.
och på söndag kväll kommer min Elsa hit och sover över :3 Tyvärr kommer vi inte hinna träffas så länge eftersom hon måste tillbaka till Gotland (åh gotland <3333) på måndag morgon :c Men ändå! Varenda sekund med henne är guld värd :D
Ooooch jag gjorde mitt fysikprov idag också (fick IG på det i början av terminen :c) och det gick faktiskt BRA. Så fail att min attityd till fysiklektionerna alltid varit "Åh vad bra, nu kan jag skriva allt som jag glömt att skriva om i dagboken.", så har liksom aldrig varit så aktiv. Om jag hade vart det hade jag säkert lyckats få VG i slutbetyg iaf. Varför fattar jag aldrig att jag kan saker förrän det är försent!? Nu känns de ganska kört med Rosendal alltså :c Fast det är ett senare problem.

Här är en bild på mig och Elsa när jag var på Gotland förra våren :) Åh det är så underbart där, verkligen där jag hör hemma! Hoppas jag hinner dit en gång (helst två men DREAM ON har hur mycket sommarjobb som helst hela sommarn) i sommar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0