NEEJ JAG KLAGAR INTE

Sitter här nu och borde sova eftersom jag måste gå upp vanlig tid imorn, ah kommer ju gå jättebra och jag kommer inte alls ligga kvar och missa två bussar och sen inte orka gå av bussen och åka vidare så att jag kommer en massa försent.
Eller så borde jag börja läsa boken vi skulle läst ut tills idag på engelskan. Ja det vore ganska bra. Men jag är inte ganska bra på kvällarna, för då är jag bara assur för jag tänker på hur jobbigt allt kommer bli om 8 timmar när jag måste gå upp. Helst skulle jag vilja stanna hemma från skolan tills jag fått ordning på min hy.

Note to self; Nästa gång du märker att du inte går upp i vikt av att smälla i dig sötsaker ska du inte dricka fem koppar varm choklad om dan och fika hela tiden och äta lussebullar varje dag, för din hy tycker inte om det.

Trots allt det här är jag ganska glad, och jag vet inte varför men det kanske kanske kanske beror på att jag har en underbar pojkvän?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0