Nog för alltid

Ett och ett halvt år sen och du är fortfarande kvar.
Du, ni. Vi.
Ett och ett halvt år sen och jag bryr mig.
Jag är inte tillåten att bry mig, men jag bryr mig.
Om Du, ni. Vi.
Ett och ett halvt år sen och jag trodde det var över
Men jag kommer på mig själv med flashbacks
tårar och förargelser.
Jag ber dig mentalt och jag vet att du lyssnar
utan att svara, och jag undrar om du är svag
eller starkare än jag.
Du försöker glömma, jag försöker minnas.
Ni försöker lämna, jag försöker ta tillbaka.
Du, ni lyckas. Precis som vi misslyckades.
För ett och ett halvt år sedan.
I hope you don't mind.
I hope you don't mind.
That I put down in words

Att jag aldrig glömmer
Hur Du, Ni. Vi, var.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0