Sylvia + mobil = Nääää?

-------> Min första mobil blev stulen på ett nöjesfält för flera år sedan, den trillade förmodligen ut ur min byxficka eftersom de fickorna inte är djupa alls. ------> Tog min syrras mobil. -------> Tappade den i badkaret lite för många gånger ------> skärmen gick sönder. ------> Fick pengar i födelsedagspresent att köpa ny mobil för, och var tvungen att använda mina sista femhundra kronor för att det skulle räcka till ------> Köpte ny mobil, la den i samma usla ficka som min första mobil trillade ur (här lär man sig inte utav sina misstag) ------> Två dagar efter jag köpt den såg jag en av mina idoler och började hoppa runt som en galning, INTE SMART, mobilen försvann, fick aldrig tillbaka den. ------> Tog min syrras nya mobil. Den har överlevt. Tills idag då jag tappade den i snön någonstans utanför Addes hus, och hade för bråttom för att leta. Den har inget batteri heller, kul va? Just nu lär mitt alarm gå och det går även fast mobilen är avstängd, så Adde är ute och hittar den nu. ELLER INTE HAHAHH han ringde nyss, it is like very gone :(((

Tur att man sparat ihop till en ny...
Tur att det går asbra och att man inte alls är småpank...
Tur att min blogg är så intressant, men hallå, jag går i skolan, jag äter, jag sover, vad ska jag skriva om? GE MIG ETT LIV, NÅGON.

Kommentarer
Postat av: Lasse fär

Sex är alltid populärt?

2010-11-25 @ 21:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0