What is love? Sylvia is.

Det har varit två stressiga dagar. Var tvungen att skippa min sovmorgon igår för att åka till katte och räkna matte med Erik, räddaren i nöden (?) Jag hoppas att det var värt det x) Hade matteprov direkt efteråt och sen under engelskan upptäckte jag att Bullet for my Valentine som jag trodde jag skulle se på torsdag tydligen skulle spela om några timmar. HEHEHE och jag som hade lovat halva klassen att köpa biobiljetter åt de. Som tur var kunde bästa älskling ställa upp för mig och göra det istället, medans jag skyndade mig till tåget och mötte min kusin i Stockholm.

B4MV var mycket bättre än sist jag såg de faktiskt, hade inte alls höga förväntningar men de var asbra! :) Älskar annexet <3 Var inte så pepp på att moshpita den här gången (mest för att jag hade dåliga erfarenheter av deras förra konsert xd) så stod längst bak o käka popcorn. Lite smålame sådär men såg iaf bra :o Efteråt åkte vi hem till vår mormor och morfar. Skönt att få sova ut på morgonen TILLS EN VISS NIKLAS BJÖRKEGREN RINGDE OCH VÄCKTE MIG.

Skippade skolan idag, missade idrottsprovet. Kanske inte så bra eftersom jag knappt varit med på några lektioner heller. (y) Skärpning, Sylvia. Mötte mina kära klasskamrater utanför bion vid två, vi såg på Harry Potter och sen åt vi chinabuffé :) Trevlig dag.

Uuhh orkar inte skolan nå mer. Längtar så tills studenten, längtar så tills jag får åka utomlands.
Tack Andreas för att du lyser upp min vardag, jag vet ärligt talat inte vad jag skulle göra utan dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0