Here I go again

Jag är sjuk, igen. Eller blev nog aldrig frisk, inte fått vila ut mig riktigt. Lite synd, skulle käkat sushi med några från gamla klassen igår men det får bli någon annan gång, och så skulle jag repat idag. :( Men jag bara nyser och nyser och min mage kan inte sluta göra ont. Varit ovanligt trött den senaste veckan och illamående varje morgon. Hmm, vad kan det tänkas vara? <.< Hoppas på stress, vilket jag antar att det är, men ska ändå göra ett graviditetstest på måndag. Man kan aldrig vara för säker.

Det har varit en awesome helg i alla fall, var på bio med Niklas, Emelie och Erik från klassen i fredags, vi såg Buried :)



Jag tyckte ärligt talat att den var ganska bra, blev dock sjukt besviken på slutet men ändå kul med ett oväntat slut :p Satt och vred mig genom halva filmen, som tur var fick jag ett bra tips av Erik; "Tänk på hur awesome jag är istället!" :D Ah det hjälpte ju... ?
Efter bion åkte jag till Tobias för att ha filmkväll med gamla klassen, var så underbart att få träffa alla igen :) Hade inte en så rolig sista termin så det känns skönt att kunna träffa de igen utan att må dåligt. <3
Vi såg Ali G in da house och quarantine. ÄLSKAR Ali G Hahahahahah <3



HAHAHAH RESPEKT <3
Quarantine såg jag inte, var inte så pepp på skräckfilm så sov i min älsklings famn i hela filmen, haha men lätt var det ju inte med alla som skrek runt om mig xD Den verkade bra, ska nog se den någon annan dag.

Efter det gick jag och Adde hem till honom och sov. Eller jag sov. Adde satt vid datorn xD <3
Nästa dag var jag tvungen att dra från Adde rätt tidigt, skulle till Stockholm med mamma för att träffa Erika (barndomsvännen jag skrev om förut) och hennes mamma. Vi åt frukost på vetekatten och sedan gick jag och Erika runt lite på stan, ÅHH vad kul det var att träffa henne igen! Har inte träffat henne på så hiiiimla länge. Vi var ganska tighta när vi var små, då brukade jag sova över hos henne rätt ofta, men sen tappade vi kontakten av någon anledning o: Aja, det ska INTE hända igen, ska till henne på höstlovet :) <3
Ja, och sen efter stockholm var det ju meningen att jag skulle äta sushi/gå på teater med Astrid, men då började min mage vändas ut och in så det blev ju inget av det. Låg hemma och var eländig och såg på Vänner istället.

Nu ska jag gå och göra frukost, har inte ätit frukost på länge eftersom jag försovit mig typ varje dag den här veckan <.< Har dessutom hamnat i en period där jag inte kan äta särskilt mycket utan att må illa, vilket SUGER eftersom jag inte vill gå ner mer i vikt nu. HAHAHAHA stora problem där, Sylvia <3




Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0