There she goes


Åhh Erik har fått mig att knarka babyshambles :( Fast det kanske är bra, kanske växer ifrån mina älskade jonas brorsor ^^ Eh nej aldrig <3 HAHAH jo. Enj. Joo fast nää.

Sj har ställt in alla tåg eftersom de ska kolla hjulen, det har ju nämligen skett någon olycka i typ Norge pga av sprickor i hjulen. :( Alltid ska det hända något just när jag ska till Stockholm. Första gången jag och Adde åkte till Göteborg tillsammans var det någon som hoppade framför tåget precis innan vårt tåg gick, så det blev inställt och vi fick stå och frysa röven av oss medan vi väntade på ersättningsbussar. En annan gång då jag och Adde varit utanför Uppsala och skulle tillbaka skedde samma sak. :s
Så jag får inte träffa Erika idag, men nästa helg så :) Haha jag som hade stigit upp tidigt och fixat håret! Waste på sovmorgon? Varför ska alltid SJ förstöra mitt liv?



Still happy though :)




Ska träffa Adde klockan tre, tills dess tänker jag plugga och kolla igenom gamla bilder. Rensar min dator nu, har så sjukt lite minne kvar. Men snart ska jag köpa en ny, längtar :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Astrita si si

Söt flikkkaah :))

2010-10-16 @ 10:09:59
URL: http://kattenastrids.blogg.se/
Postat av: Din älskling <3

AwwwwWWWw så sjuuukt sööt <333

2010-10-16 @ 11:25:25
Postat av: sheila

men sylvia! Vad fin du var på fotona, du är alltid fin! Förlåt för att jag typ inte läser din blogg D: Men nu gör jag det :D<3

2010-10-18 @ 20:59:44
URL: http://ssheilaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0