Varm Choklad

Det här inlägget tillägnas min nya mening med livet, min livsstyrka. Nej, Niklas, jag menar inte dig. Jag vet att du ville att jag skulle skriva snälla saker om dig idag, men jag anser varm choklad lite mer användbart = mer värt att skriva om.

Läs, detta kan bli det mest givande ni läser under er livstid.

För en vecka sedan var detta anledningarna till varför jag gick till skolan;

√ De har bra trådlöst internet
√ Jag gillar när Ebba taffsar på min röv. (Eller?)
√ Jag tycker så väldigt mycket om att bli kallad Hora. Nej, men ändå.
√ Jag får lyssna på bra musik tack vare Erik på mattlektionerna, vilket gör det uthärdligt att sitta bredvid honom.
√ Bara genom att visa mig på skolan gör jag 90 % av eleverna överlyckliga, vilket gör mig lycklig eftersom jag gillar att göra andra glada.
√ Jag får kolla in Reginas spänstiga kropp.
√ Finns det något bättre än passiv rökning, va?

Nu, för ungefär två dagar sen, upptäckte jag att Katedralskolans kaffemaskin inte bara kan brygga kaffe, den kan göra varm choklad med grädde också.
Denna upptäckt har förändrat mitt liv, den Varma Chokladen har nu ersatt alla mina anledningar till skolgången.
Fem kronor för en kopp med lycka är ett underpris. Att spendera 125 kronor i veckan är dock kanske inte det bästa sättet att fullända sitt liv, men är man desperat så är man. Denna Varma Choklad får mig att må som en gud. Utan den, är jag ingen. Utan den värker mitt huvud och mitt humör sjunker till botten. Jag kan ärligt talat säga att Varma Chokladen är meningen med mitt liv.
Så underbar.
Så fin.
Så varm.
Så söt.
Tack vare Varma Chokladen kan jag nu klara av våra långa skoldagar, en kopp varje rast och jag blir som en ny, bättre, snyggare människa. Eller mycket snyggare kan jag väl inte bli, men ändå.
Tänk vad världen vore bra om vi alla var en stor kopp Varm Choklad.
Jag längtar tills imorgon då jag kan förenas med min bästa vän igen ♥






Kommentarer
Postat av: carro

sylvia, du kan ju köpa kaffekort så blir det billigare.

2010-10-29 @ 08:10:38
Postat av: ebba

hahah jag vet att du älskar mig gumsan

2010-10-29 @ 08:20:25
URL: http://ebbayvdal.blogg.se/
Postat av: Niklas

Hur fan kan det här på något sätt vara viktigare att skriva om än mig????????

2010-10-29 @ 11:00:01
Postat av: Sylvia

Niklas, jag tvivlar på att du läst. Annars skulle du inte skriva den där kommentaren! men jag skriver om dig sen, lovar! <3 varm choklad till mig :3333

2010-10-29 @ 13:32:42
Postat av: TonyHawkssister

Vi har oxå sånt på vår skola :D det är bara såå underbart :) <33 Förresten SÖÖÖT SHPIK PÅ BILD ^^ <333 OCH vi måste träffast snart tkr jag :P...

2010-10-29 @ 17:05:27
Postat av: Blondgrud

Jag älskar den chokladen! Varje gång jag ska köpa i kaffemaskinen tänker jag att jag ska vara vuxen och ta kaffe, men så ändrar jag mig nästan alltid till shåklad :D

2010-10-30 @ 13:07:12
URL: http://kattenastrids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0