Who will I be!?

It's up to me.
Eller inte, egentligen?

Har kollat igenom gamla webcambilder, försöker komma på vad för frisyr jag ska klippa nästa gång.

Såhär såg jag ut för ca två år sen, sjuuukt ful frissa egentligen men mitt självförtroende var på topp under den perioden av någon anledning o:




Gillar den där frisyren ganska mycket (nedre bilden med toffsarna). Tycker egentligen att jag passar bättre i den längden + det är enklare att fixa håret då. Hahah ja, I'm kinda fussy 'bout my hair. Det där var också för ca 2 år sen när min röda färg gått ur lite, är dock inte min riktiga hårfärg. Vågar inte ens lägga ut en bild på hur jag såg ut innan jag började färga och fixa håret LOL.



Fast hm okej kollar man på denna bild ser man att längden kanske inte alls passar mig. Ehhe. Hur i helvete kunde jag ha en pojkvän när jag såg ut så!? Också för ca 2 år sen. Färgen var ju inte så himla snygg heller, men det tyckte jag då.



Alltså AHAHHAH :( Det där var för ett o ett halvår sen ungefär, fattar VERKLIGEN inte hur min älskade Andreas kunde vart kär i mig när jag såg ut så :s Men det är insidan som räknas..



Sen blev man ju lite snyggare, eller sötare kanske. Ser sjukt liten ut :p Ett år sen.


DEN DÄR frisyren gillar jag däremot! Och färgen. (Och wtf gör Adde!?) Tror dock bara att det där var en bra hårdag :( HHAHHAHAH ångest vad ska jag göra med mitt hår!?



Sådär är ju finast tycker jag. Men jag vet inte om jag passar i lugg längre, det där var för ett halvår sen. HAHA hjälp mig, har panik!


Kommentarer
Postat av: Lasse fär

Snagg?

2010-10-18 @ 18:00:58
Postat av: TonyHawkssister

Du va fin i allt Shpik :D <3 VET INTE HELLER HUR JAG SKA GÖRA! Gaaahah,även om man själv gillar det vill man veta vad ANDRA tycker..så man vågar inte gör det man själv tycker e as bra..tyvär. Eller så kä´nenr iafl jag!

2010-10-18 @ 18:48:41
Postat av: Sylvia

:D <3 Ja jag känner PRECIS som du! Tänk vad enkelt det faktiskt skulle vara om man bara snaggade sig. Då skulle man slippa allt det här..

2010-10-18 @ 19:22:38
Postat av: AstaPasta

Tyckte den näst längst ner var bäst. Det såg glansigt och fint ut! :) Jag har förresten klippt mig idag. Tack frisören som räddade mitt helslitna hår! <3

2010-10-18 @ 19:29:43
URL: http://kattenastrids.blogg.se/
Postat av: Lasse fär

Jag kan snagga dig åt dig...

2010-10-18 @ 20:59:04
Postat av: ebba

du passar deffinitivt i lugg! En annan hårfärg kanske, blondes have more fun vettu.

:)

2010-10-18 @ 21:47:39
Postat av: Sylvia

Ja du har rätt Astrid. Vilken frisör gick du till? Mamma tipsade mig om någon som tydligen var jättebra på att se vad man passade i så jag ska testa den.

Ja ebba men är rädd för att se yngre ut än vad jag redan gör :p men tror jag ska testa klippa lugg en gång till bara för att se.. Och HAHA nej jag passar inte i blont hår, är för blek :p

Erik kan gå och dö eller snagga sig själv :D

2010-10-19 @ 10:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0