Min enda ursäkt till att blogga är Astrid.

Idag när jag och Adde var hemma hos Astrid för att se på How I met your mother (Barney <3333 HAN HAR EN BLOGG http://goinginmyblog.blogspot.com/) påpekade hon hur mycket jag suger på att blogga. Jag sa att anledningen till detta är att jag finner det mycket onödigt att blogga om mitt liv eftersom ingenting händer. Då sa Astrid att jag skulle skriva ner mina intressanta tankar. Okej.. det enda jag går och tänker på just nu är hur mycket choklad jag tänker äta eftersom jag av någon anledning gått ner i vikt så att hälften av mina kläder inte passar mig längre och jag har inte råd att köpa nya.

Men okej, nu ska jag börja med regelbundna, intressanta inlägg.
Starting now.
...



Folk gillar bilder. Mitt hår är grönt och jätteroligt.
ADIIIIIOOOOOOS

Kommentarer
Postat av: astroood

OKEJ. hoppas på minst ett om dagen nu :)

2010-09-06 @ 19:53:21
Postat av: NikLAS

Väldigt intressanta tankar du hade att skriva om ;)

2010-09-08 @ 15:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0