AMAGAAAAAD x2

Det här är nog en av mina turdagar. OMG!
Precis när vi slutade skolan loggade jag in på fb och såg att pappa skrivit i min logg...

"Fick precis höra att du byter skola till hösten, grattis!"


OMMMMMMMMMMG!!!!!!!1!!!1 Sprang runt och flippade ett tag i skolan och sen stack jag till rosendal och flippade där med, och tackade ja till platsen. Så nu är det 4 real, jag byter. Tredje gången gillt. Kommer faktiskt sakna katte lite, och alla sköna människor där, men rosendal kommer bli aaaaaaaaaasniiiiiiiiceeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!

Iaf, firade på katte med Astrid och en subwaymacka. Sebbe satt bredvid och spelade red ball, jag vet inte om det kallas för fira. Och såklart lyssnade vi på Veronica Maggios nya album precis som resten av Sveriges befolkning gjort idag. Och vi tog asfina bilder! Jag stjäl de med, det är hon som äger rätten.





Vet inte vad ni tycker, men jag tycker att vi är överdrivet charmiga. Det kommer bli spårat när vi blir berömda och ska göra photoshoots...

Nu på kvällen har vi spelat basket i Sävja, druckit smoothies, lyssnat på Rise Against och bara umgåtts med sävjafolket. Eller vad man ska kalla de. Det var skitkul iaf, jag träffade på Erika också. Erika i Descending Ivory. That was soooo cooool, kände mig jätteliten igen. Som när jag var deras lilla freakfan. Haha! Nu sitter jag och lyssnar på när Sebbe spelar WoW, han dampar på tangentbordet... Vill spela LoL men jäveln ska tydligen sova.

Imorn kommer svaren på frågorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0