En dag inte som alla andra

Är hos min mormor och morfar. Det var inte riktigt planerat. :o
Åkte till Stockholm imorse för att jag hade blivit inbjuden till ett möte (vuxet, huh?) med alla som är inblandade i Shimos graviditet eller vad man ska säga. Ska inte skriva vad som sas under mötet, men det var kul att få träffa alla, fick lyssna på vad de hade och säga i ca 4 timmar, och fick berätta lite om vad jag tycker och känner. Ah visst ja, innan fick jag följa med till Shimos barnmorska och lyssna på bebisens hjärta! Aaaw! <3

När jag skulle hem råkade jag först ut för ett pistolhot på Stockholms Södra. Alltså, de hotade inte mig, men han som stod där vid biljettkassan. Jag såg inte pistolen, han hade säkert inte ens någon, eller så hade han det, men han höll i något och skrek att han hade en pistol. L-O-L. "TA REDA PÅ NÄR DE JÄÄVLA TÅGEN GÅÅR DU HAR FEEM MINUTER PÅÅ DIG!!!!!!!" Psykopat. När jag kom till centralen var det aaaaaaaaasmycket folk där, ni som kollat på nyheterna har säkert sett.. (stod PRECIS bredvid reporten som var där, i hopp om att få bli intervjuad men NEHE.)
Så nu är jag här, och INTERNET FUNGERAR. Går ungefär lika snabbt som grannens usla trådlösa som jag använder hemma, så det funkar. Undrar om jag har några roliga bilder på den här datorn..


Uhm ok. Nu är det morgon. Datorn la av igår. Två gånger. Sen la internet av. Här är roliga bilder:

(Det var såhär jag och Shimo fick kontakt OMG!!!!!! :D) Neheeeeeeeeeee, går inte att ladda upp bilder *big fail*

Jaha okej nej. Hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0