Igår

- Var i Stockholm med mamma under dagen. Åt frukost på vetekatten och gick omkring i massor av Vintagebutiker på Söder. Underbart. Jag önskar att jag hade mod och pengarna att bli en vintagebrud. Det har jag inte, tyvärr. Senare i livet maybe.

När jag kom till Uppsala åt jag glass på donken med Astrid och gjorde kanske fetaste tabben någonsin. PINSAMT! :)

På kvällen åkte jag till Sebbe på filmkväll. Vi var rätt många i början, synd att inte alla stannade, hann inte prata med någon för vi såg ju bara på film. Och åt pizza ♥ Var bara jag, Ikka och Cia som stannade över natten. Har aldrig varit med om att man lyckas se mer än en film på en filmkväll, det brukar ju inte gå så bra med själva tittandet när jag är med gamla klassen.. :) Vi såg iaf Trassel, Dumma mej, Alice i Underlandet (andra gången jag försöker se den men somnar, det är INTE ROLIGT att vakna upp till Avrils låt i slutet, den är jättebra men jag blir helt.. alltså obehagad.) och Pans Labyrint. Fast jag somnade efter halva. Öhöhöh.

Våltäckter & scones etc. på morgonen. Nu är jag astrött, har faktiskt städat mitt rum nästan helt. GUD VAD JAG ÄLSKAR HOW I MET YOUR MOTHER.

Jag vet inte riktigt hur de hamnade såhär, men fint




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0