Lever på något vi intalar oss är äkta

Slänger in ett snabbt inlägg innan jag ska lägga mig. Försov mig hela förrförra och förra veckan, imorse också men så ringde Sheila och väckte mig (stackarn har ju fått åka buss själv varje dag!) så jag kom upp i tid i alla fall. Lyckades inte få i linserna och fick d-a-m-p eftersom jag lagt all tid på de och ingen tid på att sminka mig eller fixa håret, bad-hair-&-everything-else-day today.

Hade skrivning i fyra timmar på morgonen. Novellskrivning ftw, var skönt att få skriva igen, har liksom inte haft tid med det.
Märkte hur sur jag var på allt och alla idag, PMS? Slapp det när jag gick på p-piller, var istället småkänslig och irriterad hela tiden. Vet inte vad som är bäst egentligen, PMS är HEMSKT vafan, hade HELT glömt hur jobbigt det var. :s Som tur var har jag en förstående mamma som köpte choklad till mig, så jag låg och smaskade på det i ett vaaaaaarmt bad med maaaaaaasssssa chokladskum som LUKTAR choklad. Omnomnom ♥
Efter det drog jag hem till Astrid och vi filade lite på mina låtar. Har stora planer alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0