Som vanligt...

Den här dagen var bra enda tills nu, INTERNET FUNGERAR INTE PÅ DEN STATIONÄRA. OMG.
Imorse gymmade jag. Allvarligt. Jag tänker inte ens driva om det - jag gymmade faktiskt. Ett riktigt pass. Det var askul! Förstår varför folk går och tränar, mådde skitbra efteråt. Jag och Rebecka tog en tur på stan och hittade massa fina kläder, och jag köpte ett par skor! ÄLSKAR DE ♥

Var med Rebecka och Elin på eftermiddagen, vi försökte plugga spanska men åt mest glass. Mysigt var det iaf! När de åkte hem åkte jag till Sävja och såg på Sebbes musikal igen. Trodde jag skulle bli ensam men när jag kom dit kände jag ju massa folk. Musikalen var bättre än förra gången, Sebbe SJÖNG JU!!!!! omg. Killen är bra. ASBRA. Och vet ni. VET NI!?!?1+ 111111111111x100000000
Gick in i ett rum och ba OMG ETT TRUMSET, och SEN KOM JAG PÅ ATT DET VAR JU DESCENDING IVORYS REPLOKAL. Fick fnatt (hihii roligt ord) och svor en hel del av lycka, jag passar nog inte in i kyrkor. Bra nostalgi ♥ :')
Fick dehär av två pöjkar, fast jag gjorde sönder de, det var inte meningen :) :

Ah så nu sitter jag här igen, som alla andra nätter den här veckan, och kämpar med mitt internet. Trodde att det skulle gå bra inatt, hann spela en LoL match med Sebbe TVÅ KILLS OMG VEM ÄR LEEET?! Hahahah LoL är ganska kul när man förstår poängen. Försöker fortfarande levla upp min.. OMG Varför skriver jag om spel i min blogg? shiit...
Inte helt okej att jag hällt i mig en hel sånhär;
När jag ändå inte kan spela....

Känner att jag skäms jävligt mycket över dethär inlägget, här är bilder på mig så att ni ser att jag är tillräckligt snygg för att det ska vara OK för mig att spela lite ibland:



Borde sluta blogga om nätterna, jag blir ju astöntig.

FÖRESTEN, FRÅGESTUNDEN ÄR INTE SLUT, VARFÖR HAR NI SLUTAT STÄLLA FRÅGOR?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0