Svarsstund.

Borde jag börja blogga?
Gör vadfan du vill så länge du läser min blogg!

Tycker du om mig?
Nej ♥

Hur får du din blogg att vara så fantastiskt bra? :)
Det är mitt liv som är så fantastiskt bra, därför blir allt jag skriver i bloggen awesome.

Hur kommer det sig att din blogg är så jävla grym?
Hur kommer det sig att du skriver frågor till dig själv på din egen frågestund?

Varför är du snyggast på jorden?
Bra fråga, någon måste väl vara det?

Vad gör du uppe klockan 2 på natten när du inte kan spela WoW?
För att du är så jävla patetisk Sylvia.

VARFÖR ÄR DU SÅ JÄVLA PATETISK SYLVIA?!?! VARFÖR!?!?!?!? GÅ OCH LÄGG DIG
MEN SLUTA SKRIVA FRÅGOR TILL DIG SJÄLV DÅ!!!! OMG!1 Patetisk_chey...

Hur kommer det sig att du är så himla fin på varenda bild du tar?! :)
Det kallas picnik.com. Nejrå jag är ju en naturlig skönhet............

Är du sugen på ett ONS?

Nog för att jag är patetisk men desperat är jag inte. Eller...? Nej Herr Fritzenwalter, jag vill inte ligga med dig.

Do you wanna get back together? ;) <3
Omg, so romantic!! I never thought you would ask again. Of course! YES! YES!!!!1 Love you Joe. I'm yours forever.

Vad är din favoritfärg?
Du får priset för den mest kreativa frågan, tyvärr är den lite för intim för att jag ska kunna svara.. :/

Hur gammal är du? + Var bor du? Alltid undrat.
Jag är 38 år precis som Robin Keller därför är det fett okej att jag kan få han. Jag flyttar snart in i Astrids garderob tillsammans med Joe Jonas. Din garderob alltså, det var ju Astrid som skrev frågan.

Kan du göra mitt historiaprov åt mig?

Nej Ebba, gör inte prov åt copycats!

Kan du göra idrottsprovet också? jag glömde det

Glöm det (också)

kan inte du blogga jättemycket inatt eftersom du ändå ska var uppe? :) p.s. världens bästa blogg du har! (förutom min då')

Tack men nej tack tyckte mitt internet den natten

varför är du så jävla söt?

För du kan ju inte ha en ful danspartner Emma!

kan du ha svars-stunden snart?
Nej

hur mycket kostar 5 min på toan med dig?
jag är ingen hora men glöm inte kölappen!

hur långt har du kommit på matten?
Vilken jävla matte

WHY?!?!? WHY GOD WHY?!
ALLT FÖR ATT SLIPPA DIG!!!!!!!!
Nejdå.

sluta köra lol
sluta vara så jävla dålig på lol Josef.. du klarar dig inte utan mig, true story.



Kommentarer
Postat av: ....

Du är ingenting utan josef... True story.

2011-04-29 @ 18:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0