Dear True Love

Jag, som bestämt hade tänkt ta tag i mitt liv direkt när Sebbe for iväg (d.v.s sluta spela datorspel, börja träna, sluta äta massa skit, spela trummor, skriva mycket, spela piano, plugga, spara pengar m.m), har idag köpt en kjol, ätit kladdkaka, sett på How I met your mother och spelat LoL.
Det hade varit helt Okej (det har trots allt bara gått en dag på dessa tio månader) om det inte vore för att jag fortfarande har ALLT plugg kvar och redan råkat boka upp hela nästa vecka med allt annat än läxor. Och det är bara en vecka kvar tills skolan början. Och när skolan börjar kommer jag inte ha tid för ett liv, om man lyssnar på alla katte-elever som förtvivlat försöker få mig att byta tillbaka. Apropå det, jag borde kolla vårt schema.

Imorgon ska jag
•Plugga
•Slå på trummorna i replokalen
•Redigera film
•Läsa
•Komma på en bra överlevnadstaktik
•Skriva brev.

Mitt favoritrum i hela världen.



Tror ni att Sebbes mamma tycker att jag är väldigt konstig om jag flyttar in i deras lägenhet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0