How to make Astrid, numera aka Asse,happy

Eftersom jag och Astrid praktiskt taget är samma person hade varken hon eller jag en toppendag idag, så nu sitter jag i hennes rum och väntar på att hon ska komma upp och ha party med mig. Har ställt fram lite stuff jag vet hon gillar. Typ bröd och nötter och sådant. (Och såklart Hannah Montana, vem blir inte glad av Hannah Montana liksom?) Jag har planerat att rota igenom hennes garderob som tack, alla mina kläder ligger nämligen i tvätten efter att ha spenderat några dagar under min säng... (Haha nej, men det är faktiskt sant att jag knappt har några kläder för tillfället, jag har rensat min garderob typ hundra gånger och äntligen lyckats slänga massa skit OOPS NU KMR HON


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0