I've got ham, but I'm not a hamster

Haha gud, vilken dag :(
Vaknade upp med VÄRLDENS halsont och sen upptäckte jag att min högra kontaktlins är helt trasig. Och att det regnar. Och att mamma och iris tog våra enda paraplyn till stan.
Så nu sitter jag dyngsur på Tantens Gröna och kan bara se med ett öga (får inte ut den vänstra linsen så kan inte använda glasögon dsipgdphg problembarnx10000), försöker skriva reportaget men får så jäkla ont i huvudet. Dricker äcklig miso istället och försöker få en kompis till Alex att börja spela LoL.

Och visst ja, min mobil har inget batteri och min laddare är hos Alex. GREAT.

Har inga bilder på den här datorn så ni får en filmsnutt istället:



Åh, nu har jag lite bilder. Tack Nikola för att du är jätteirriterande och räddar min blogg





Skumt att när man zoomar in så får man tillbaka gamla chatten? :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0