Hot, hot, hot...

I helgen jobbade jag på en modemässa vid fyrishov. Det var jätteroligt! Tyvärr kom det inte så mycket folk, ganska konstigt med tanke på hur snyggt allt såg ut! Men å andra sidan var det ganska bra, för då fick jag och mina vänner tid för att se oss omkring och plocka på oss en heeel del gratis grejer. Man kunde även prova på att bli sminkad, få håret fixat, bli fotad, lära sig hur man posar osvosv. Och så var det många modevisningar. Det var kul att få se en underklädesmodevisning live, det har jag aldrig gjort förut! Såg inte RIKTIGT likadant ut som typ Victorias Secrets modevisningar, men det var coolt anyway. Kändes lite snuskigt att det stod en hel del medelålderskillar och fotade halvnakna tjejer i VÅR ålder bara, men ändå! (Sedan var det halvnakna killar på catwalken istället, that - I liked. speciellt eftersom jag kollat in en av de under hela helgen.. Jag filmade tyvärr inte, jag ville inte vara lika äcklig som gubbarna!)

Filmade i alla fall när det var en catwalk tävling för alla som ville vara med:




Jag hoppas att jag inte blir stämd nu bara för att jag inte orkat kontakta alla som är med i filmen...
Kan ni gissa vilka jag förälskade mig lite i direkt? Den ena är too cute to be straight, och den andra ler väldigt fint. Och så klippte jag in de i den bästa delen av låten.

Jag testade på att locka mitt hår med några konstiga prylar sen. Jag blev assnygg men fem minuter senare hade jag inte lockigt hår längre! HAHAHAH värdelöst, men det var ju gratis att prova på så...





Sedan fick jag sitta i en sånhär hårtork man ser på alla amerikanska filmer... det var obehagligt



Snart kommer lite citat by Astrid, de där drogerna hon tog för ett par kvällar sen har inte riktigt gått ur henne än.... Men nu måste jag plugga för det glömde jag totalt bort när jag var hos henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0