NYTT FÖR BLOGGEN!!.:.:q



Kräftpartyt hos Astrid igår var jätteroligt. Det kom hur mycket vuxna människor som helst och det var ganska nervöst att hälla upp punch och vodka och sådant i de jättesmå glasen, men det gick bra. Alla tyckte att vi var jätteduktiga servitriser! Jag tyckte bäst om när vi fick paus och lyckades stjäla lite paj och kräftor från buffébordet. Sedan fick vi alla rester när de vuxna hade ätit klart. Det var pure happiness, I tell you. Vi hade egen kräftfest med dans,livemusik och hela köret inomhus. Jag tror jag åt konstant från klockan 18.00 till 01.00. Och när jag vaknade imorse var jag ändå hungrig. Det börjar gå för långt nu, känner jag. Tur att vi har ett gym i Hågaby, MAMMA av alla människor sa att hon ville gå dit med mig. Jag blev ganska chockad för jag har bara sett mamma i annat än kjol/klänning en gång i hela mitt liv, hon är den sista jag skulle kunna tänka mig TRÄNA.

NY GREJ FÖR BLOGGEN:
Jag har upptäckt det här med kategorier! Det är ju jättesmart! Min första kategori ska heta "Citat by Astrid/Astrids fråga". Varje dag kommer jag att göra ett inlägg med något smart som Astrid har sagt, eller något hon undrar. Fast varje dag i bloggvärlden betyder egentligen varje dag i en vecka och sedan inte alls, men ändå.

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0