PAAUUUS

HEJ BLOGGEN och alla mina söööta läsare <3<3 <33

Snart åker jag ned till stan för att träffa Agnes, jag l-ä-n-g-t-a-r, det är så jävla tråkigt att dricka té utan henne. Sedan ska jag till Arlanda (egentligen borde jag hata Arlanda som kidnappade mig innan Siesta, men jag älskar att vara där. Det påminner mig om England.) och möta Sebbe (och hans mamma och syrra) som ÄNTLIGEN kommer hem från Grekland. Tänker bosätta mig i deras lägenhet denna vecka och inte släppa Sebbe ur sikte för en sekund. Haha nej satan vad jobbigt, men jag kommer inte ha tid för att blogga i alla fall. Det är exakt en vecka tills vi måste säga adjö föralltid. I alla fall i ett år, och vem vet vad som händer sedan?

Jag har lovat mig själv att inte spela LoL den här veckan, det vore ganska patetiskt att tillbringa de sista dagarna med sin pojkvän framför en dator. Får se hur det går, ibland bara råkar vi slinka in på UGC i någon timme. Fast ångesten efter det är så jobbig så det är nästan inte värt det. Hursomhelst, jag är värd att få skriva av mig lite;

Körde en jäävligt bra match igår med Josef och någon örebroare, tror vi förlorade men det var ändå kul. Är så van vid att folk skriker noob åt mig när vi kör men örebroaren, Alle eller vad han heter (från tunisien), var jättegullig och peppade mig som fan. Så jag var ganska bra. Körde en till match med honom och hans random vänner på kvällen (efter mycket övertalning, jag satt ju och pluggade), gick inte lika bra då men tydligen var jag TUUUUUUUUUUUUNG (Alles vänner tyckte dock inte att man kunde säga så till en tjej. Men alltså, varför inte?) och alla tyckte att jag var bra. Det är fan lycka!
Oj, min svenska blir helt åt helvete när jag skriver om spel. Åhh jag borde starta en LoL-blogg!

Nu tänker jag ta ett långt bad och fixa med naglarna och håret innan nördigheten sätter sig där också.



AHAAHAHAH jag ser assur ut! HHAHAHA

Kommentarer
Postat av: ..

vf kommer du inte träffa sebbe efter denna vecka? :O

2011-08-05 @ 13:23:56
Postat av: Anonym

vad irriterad jag blir!!! jag kollar ju ändå din blogg varje dag :@@ varje dag är en besvikelse sylvia, varje dag!

2011-08-07 @ 23:41:47
URL: http://kattenastrids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0