Picsss

Har precis varit och intervjuat grannen. Åh, hennes ettåriga unge är helt underbar! Och de hade världens finaste piano. Jag önskar att jag var tillräckligt bra på piano för att våga spela hos andra, hon har sagt flera gånger att jag kan få komma hem till de och spela... Snart börjar jag ta lektioner igen i alla fall.

Lägger upp lite bilder från när jag var hos Alex. Han bor i drömläget, nära Hemmakväll, Lasergame (fast det heter laserdome i stockholm tydligen... varför kan det gemensamma namnet inte bara vara lasertag? Cause playing lasertag is awesome), strippklubb, ett gym, IO, och något ställe där han tränar kampsport...



Jag vet, ni är stolta över att ha mig som vän. Och mina ex ångrar att det tog slut. Sann historia bror.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0