True story

När jag är på dåligt humör eller har tråkigt kollar jag alltid på bal/bröllopsklänningar online. Ibland blir jag bara på ännu sämre humör för vissa klänningar är så OTROLIGT gräsliga. Typ som den här:



No offence till er som kanske har precis en sådan. Ni ser säkert jättesnygga ut i den.
Imorse hittade jag i alla fall en sajt med nästan bara fina klänningar! Fast efter ca 500 st såg inte alla lika fina ut längre...

Dock tycker jag inte om när det är aldelles för mycket pärlor och krams...



Skulle kunna tänka mig den där som min bröllopsklänning.





Mmmm så jääävla snygg <333

Den där är inte jättesnygg, men lite cool. Fatta att ha på sig den, jag skulle känna mig som en prinsessa om jag gled in på en bal i den <3



Den där är mest lite häftig. Och så kostar den bara 700 spänn.



Ja, jag älskar röda klänningar. Fast den här skulle vara finare strapless.

PRINSESSA ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

okej de var fina... älska röda tyllklänningen <3

2011-08-27 @ 23:25:25
URL: http://kattenastrids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0