Allt som var du och jag

Veronica Maggio var mycket bättre den här gången än hon varit de två andra gångerna jag sett henne. Eller, hon fungerar fortfarande inte riktigt live, men den här gången tog hon i alla fall i när hon sjöng, hahah. Publiken däremot var tröttast ever. Inte värre än på Britney, men nästan. Nåja! Det var BÄST att få umgås Elin och Katarina igen! ♥



Efter konserten pratade vi med Veronica om ett hemligt projekt (typiskt bloggare att skriva om hemliga projekt HAHA) som vi tänkte sätta igång med nästa år. Hon var absolut på, som hon sa. WOHO! Lite ballt faktiskt.
I väntan på tåget hem planerade och brainstomade vi vårt hemliga projekt, jag är så taggad, det kommer bli grymt.

(jag testade även skumtomtar med polkasmak trots att jag hört att de är skitäckliga. De var skitäckliga.)
(sedan träffade jag och Elin en talande godisautomat)

Gävle är rätt kul på kvällen


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi bäst att träffa dig! <3

2011-12-11 @ 21:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0