Första december

Inatt när jag tog vara på min kommande sovmorgon upptäckte jag några minuter efter tolvslaget att det var första december. Pep lite (tyst trodde jag, men hela familjen vaknade och Sebbe utbrast "WHAT THE FUCK" i skype), och sedan öppnade jag två av mina julkalendrar ♥



(orkar inte redigera bort blixten)

Jag missade dock julkalendern både imorse och ikväll, tänker se den nu på svt playyyy. Den verkar mysig. Jag älskar julkalendrar, jag älskar december och jag älskar snön (som försvann, men den kommer nog tillbaka). Det här är månaden att bli förälskad i.

Jag älskar min tékalender




OCH IMORGON FÅR JAG ÖPPNA ALLA NUMMER TVÅ-LUCKOR ♥♥♥ Jag kommer falla i en djup depression efter julafton.

Kommentarer
Postat av: e.

önskar jag kunde känna mig lika julig som du.

2011-12-02 @ 09:27:25
URL: http://honelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0