hihi

Matteprovet gick ungefär som jag hade förväntat mig, men det är lugnt, för jag har druckit jättemycket té idag. Och hittat en fin klänning på h&m. Ja, det har varit en mysig fik-dag. + Vi fick se Svindlande höjder på engelskan. Jag och Sofie var rätt exhalterade och förälskade oss på nytt.
Nu tänker jag snart sova tror jag. Ska bara diskutera klart LoL med William aka Majs först. (han lär mig nu hur man blir bra HAHA). Kommer att hata mig själv imorgon bitti när jag är tvungen att kliva upp halv sju. Det är i alla fall bra att Signe idag visade mig en genväg till Rosendal. Fint att ta en morgonpromenad i skogen när solen precis stiger upp ♥

(bara för att jag inte har någon annan bild att ladda upp, astrid är så söt när hon flippar i skype!)


(Jag gillar när man lyssnar på en spellista som tillhör en speciell, och tror att det är ens egen spellista man lyssnar på. Jag överanvänder ordet fint, men det är ganska fint. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0