Best trip ever

Den här dagen har varit läskig. Nästan bara läskig. Har haft yrsel hela dagen. Malin har räddat mitt liv, hon var inte bara ett awesome stöd som hindrade mig från att ramla i korridorerna, hon lånade även ut sin usb-sticka med första säsongen av doctor who till mig. !!!!!!!!! Jag gosade ned mig med en filt i en av rosendals soffor och tittade på första avsnittet och älskade livet, tills en dum vakt slängde ut mig för att de skulle stänga skolan. Jag blev sur och gick för att låsa in min dator, då upptäckte jag att lyset inte fungerade. Bad Niklas hålla upp dörren men NÄÄ, han stängde istället in mig och Sofie i mörkret. Vi såg ingenting. Sedan överföll de oss. Jättekul. Nä
Vi drog till UGC, jag spelade en LoL-match, sedan tittade jag på medan killarna nördade battlefield... tills William kom och räddade mig från min tristess. Vi promenerade fasligt nära Katte och sedan åkte vi ut på en minst sagt spännande resa...

Det första William sa när han satte sig framför ratten var "Fan vad länge sen det var jag körde bil! Vad läskigt!". Sedan "Hastighetsmätaren fungerar inte. Jag får helt enkelt chansa". + massa skit om saker som tydligen inte fungerade. Jag satt där och tänkte "!???!!!???!?!! O__O :s :s :s :s ._______. DDDDDDD': !!!!!"
(sedan körde vi vilse, och när vi äntligen kom fram sa han att han var förvånad över att vi inte hade krockat)

Jag hade glömt hur mycket mitt ute i ingenstans Holmer bor. Det är verkligen... långt in i skogen. Kul att träffa honom igen i alla fall, det var ett tag sen. Vi lastade in mina trummor i bilen och sen körde vi hem igen, med Skrillex på hög volym :DDDD Hemresan hade varit det minst läskiga på hela dagen om inte William hade bestämt sig för att svänga med bilen hit och dit i takt med musiken....  STORT TACK till honom i alla fall, tack vare killen har JAG NU ETT TRUMSET PÅ MITT RUUUUUM!

(SOM JAG INTE KOMMER KUNNA SPELA PÅ PÅ ETT BRA TAG MEN ÄNDÅ!!!!!!!)

(så kul har man om man är katt på rosendal)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0