Weird day

Dagen började med att mina föräldrar drog upp mig ur min egen säng för att åka till ett sängvaruhus. Jag hade sovit tre timmar och var inte jättetaggad men jag följde med ändå. För första gången i mitt liv var hela min familj ute på ett äventyr i boländerna tillsammans. Vi gör liksom aldrig sådant. Pappa sprang runt och provlåg sängar och diskuterade med en av de anställda hurvida bra sängarna var att ha sex i, det var intressant. De köpte en säng för 60 000, det är typ mer än en hyffsat bra bil. Men eftersom vi inte har en bil är det ok.

Sedan gjorde vi något jag aldrig trodde jag skulle få uppleva. Vi gick till IKEA. Jag gick med min familj till IKEA. Vi åt mat snabbt som fan och sedan försökte vi hitta ut, vi virrade runt där i evigheter och tillslut var alla sura och illamående. Vi var nästan beredda att springa ut genom någon av nödutgångarna. Heheh. Sedan gick vi ännu mer vilse i boländerna när vi skulle hitta till mio. Jag vet inte ens vad vi gjorde på mio. Sedan åkte vi till min farfar. Och sedan åkte jag till stan för en fika med Astrid, Rössle, och Niklas. Vi satt på storken och vällde ur oss hela våra liv och sedan tog vi en flera timmars lång promenad i Uppsala med slutdestination stadsparken där vi tände tomtebloss och åt chips.

Niklas sover här ikväll, känns så jävla bra för jag behöver en vän nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0