Between those lines of fear and blame

Har mina linser i! Har fått nya nu så jag ser mycket bättre. Får dock lite ont i huvudet, men det kanske försvinner sen. Förstår inte varför jag satte i de NU, när jag har massor att plugga till. Har jättesvårt för att läsa i linserna, ska få läsglasögon om jag fortsätter använda de (Krångel, krångel).



Saknar Adde jättejättemycket, och mer intressant har jag inte att skriva.
Har inte fått svar från Rosendal än.
Har haft historiaprov idag. Det gick bra.
Vill haaa Addeee häääär
Kan inte se vad jag skriver så jag hoppas att jag stavar rätt.
Har 75 sidor att läsa på i samhällskunskap tills om två veckor.
Hmhm JA jag har en skitbra idé till en alla hjärtans dag present till Adde. (Fast jag kommer aldrig orka)
Om tre veckor är jag på Gotland ♥
Jag är skitbra på piano.
IMORGON HAR VI MUSIK ♥
Alla tror att jag heter Erika, det gör jag inte.
På fredag ska jag på teater med Astrid och Ylva!

hejdå

åh föresten, jag har inte spelat WoW sen lanet för fyra månader sen. Blir lite sugen på att börja igen faktiskt, har många schyssta kompisar som spelar. "kompisar" alltså jag vet inte om man kan kalla sina wow kompisar för kompisar ,men kanske om man faktiskt umgås med de?



Kommentarer
Postat av: Anonym

NEJ SYLVIA.

2011-02-02 @ 20:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0