Do you want to see the world?

Vandrat omkring i Visby idag, det var fint. Jag älskar havet, verkligen älskarälskarälskar. Åt lunch med Elsa på hedbergs och så har vi varit på Fenix, typ Visbys genomfarten. Spelade lite piano & gitarr, pluggade och drack varm choklad + träffade Embla och en till tjej :)


(jag är fullt medveten om att jag inte ser särskilt bra ut i uppsatt men ÅH vad skönt att inte se helt miffad ut iaf! Alla mina vänner har helt olika åsikter om vad de tycker om mig i linser, jag vet inte riktigt vad jag tycker än, kan ju se i de och det är väl viktigast, dock ser jag inte jättebra men.... ska på kontroll på måndag)

Imorgon åker jag hem. Vill verkligen inte, jag blir så lugn och avslappnad här. (Fast inte just nu, internet failar och sååååå) Elsa virrar omkring med influensa och gymnasiebekymmer, stackarn. Försöker lugna henne så gott det går! Imorn är hon hemma från skolan så jag får en heldag med bästavän ♥ Tror hon ska sova nu. Jag tänker iaf sitta uppe med min godispåse och chatta med Sebbe, som vanligt hahaha! Den här veckan är sista veckan jag äter såhär mycket skit alltså. Hört mig säga det förut?

Gud vad jag har tråkigt. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0