Hemma!

Kom hem vid tolv igår. Shit vad lång tid det tar att åka, gick liksom från elsa kvart i fyra.. Kunde inte sova på båten heller så hade astråkigt, men på tåget till Uppsala snackade jag i telefon med Am hela resan = lite roligare mhm ♥

Har inget kul att skriva. Är förbannad för att jag fick reda på NU att grejen jag skulle på i sthlm har ställts in. Hade ju tänkt åka dit imorn, men ah nu ska jag tydligen inte det. Vill så gärna gå på snowball ikväll så kanske gör det, skulle inte tro det dock. (deprimerad_chhhhey)

BRAGREJ iaf är att Astrid smsade nyss och frågade om jag vill hänga med på Elake Måns på Lördag. KLART JAG VILL ROBIN KELLER FOR THE WIN ♥


(gillar att jag alltid fejkler på foton)

Nu ska jag göra frukost, har lovat mig själv att äta extremt bra mat från och med nu.

Kommentarer
Postat av: Shimo Angel <3

Va härlig bild! x3 Och din nya design är riktigt snygg, vill själv ha ny nu, trött på min nuvarande><´

2011-02-24 @ 17:48:48
URL: http://shimoangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0